Szétválasztósdi

Közeleg a nyár:strand,bulik,haspóló.
Jelenlegi állásom szerint velük most nem vagyok a legjobb viszonyban. Az utóbbi egy évben közel 10(!!!!) kiló pluszt szedtem össze. Nagyban közrejátszott a Májusi sérülésem,amikor 4-5 hónapig nem sportolhattam. Sajnos nagyon hízékony alkat vagyok,így 1-2 kilóval is meggyűlik a bajom a karácsonyi habzsi-dőzsik után is.
Február eleje óta azon dolgozok,hogy Júniusra megszabaduljak a gyorsan felszaladt pluszoktól. Rengeteg diétát próbáltam már,lehetett rizses,húsos,gyümölcsös,túrós,citromos de egyiket sem bírtam hosszútávon a sport mellett. Egy barátnőmről egyik pillanatról a másikra csak úgy elkezdtek leszaladni a kilók. Azonnal kérdőre vontam,hogy mivel érte el a lenyűgöző eredményét. -Jaj Dóri,annyira boldog vagyok,hogy megtaláltam ezt a diétát,soha nem vagyok éhes és nem feltétlen kell elhagynom a kedvenc ételeimet. Ez a módszer nem más,mint a 90 napos diéta. Hogy mi?!A 90 napos diétát állítólag amerikai sportorvosok dolgozták ki. Veszélye nincs, még a természetgyógyász is javasolja! Az eredmény 90 nap alatt 15-20 kg (magas súlyfeleslegnél), és még a magas vérnyomást is megszünteti. A fogyókúra a felesleges kilók leadása mellett megváltoztatja a szervezet működését, amivel garantálja, hogy a leadott kilók nem jönnek vissza. Ha kevesebb kilót kell leadni, a diétát előbb abba lehet hagyni, de a szervezetben nem jön létre a fent említett változás. A diéta napokra van felosztva:
1.Nap:Fehérjenap
2.Nap:Keményítőnap
3.Nap:Szénhidrátnap
4.Nap:Gyümölcsnap
Havonta egyszer javasolt a víznap,de általában ezt elhagyom,mert nem tudnék teljesen üres gyomorral edzeni. Minden élelmiszernek megvan a maga feladata.
Eddig 6 kilótól sikerült megszabadulnom emellett észrevehető a pozitív változás a bőrömön(nincs annyi pattanásom) és az emésztésemen. Nem szenvedek,nem sanyargatom magam. EGYSZERŰEN IMÁDOM!
Megmutatom nektek/önöknek,hogy milyen ételeket készítek és fogyasztok a szétválasztó diétám során.
Fehérjenap:Minden délelőtt gyümölcsöt,müzlit és joghurtot szoktam enni. Ebédre csirkét,halat,zöldséget és sajtot váltakozva. Vacsorára szintén fehér húst kisebb adagban mint az ebédem egy kis salátával.
Keményítőnap:Délelőtt szokásosan gyümölcs. Ebédre krumplis ételek:főtt krumpli,édesburgonya,krumplipüré,néha főzelék de nem valami jellemző,mert nem áll közel a szívemhez😃 Vacsorára szintén az ebédem kisebb mennyiségben.

Szénhidrátnap:Nem árulok el nagy titkot,ha azt mondom,hogy ez a kedvenc napom a diétám során😃😜
Ebédre pizza,péksütemény,tészta.
Vacsorára édes péksütemény,néhány kocka csoki.
Gyümölcsnap: Egész nap BÁRMILYEN gyümölcs BÁRMILYEN menyiségben. Emellett fogyaszthatóak magvak lehet ez mandula,dió,kesudió ami éppen jólesik.
Majd kezdődik elölről. A napokat nem lehet felcserélni,mert mint azt már említettem minden ételnek megvan a szerepe a diéta folyamatában.
Tényleg mindenkinek őszintén ajánlom,mert az embernek nem kell sanyargatnia magát és ami a legfontosabb nem éhezik. 🙂

You may also like...

Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás