Kalandra fel!

Egy csodálatosnak ígérkező fakultatív programból meglepő élményekkel gazdagodtunk Malagán (Spanyolország). Egy szép napon úgy terveztük nyaralásunkat a családommal, hogy most a tengerpart helyett elmegyünk világot látni. Elmentünk a Gibraltári-szoroshoz, nagyon izgalmas és meglepő volt az a nap. Mikor közeledtünk az úti célhoz az odavezető úton kicsit paráztunk. Méghozzá azért, mert az út ahol mentünk fel a busszal a szoros-hoz elég veszélyes volt. Tulajdonképpen egy szakadék mellett mentünk végig. A busz és az út széle között konkrétan 3cm választott el. Mi és a többi utas felálltunk és kíváncsiskodva nézegettünk kifelé az ablakon, aztán fotóztunk, hogy lássuk a gyönyörű tenger habzó hullámait és a szép kilátást. A sofőr rögtön bemondta a mikrofonba, hogy azonnal üljünk vissza a helyünkre és nehogy felálljunk még egyszer az útközben, mert bele zuhanhatunk a szakadékba. Ugyanis korlát se volt. Mihelyst ezt meghallották az emberek azonnal vissza ültek a helyükre és mi is. Na gondoltunk jól kezdődik a kirándulás. Nemsokára oda értünk. Kiszálltunk a buszból és nagy szeretettel fogadtak minket kedves barátaink, a majmok. Én nagyon szeretem a makikat, így hát jól elszórakoztunk.

Éppen etetem a kis majmocskát.

malaga 004malaga 002malaga 003

Volt lehetőség etetni is őket. A nagymamám viszont nem nagy állatkedvelő, de a nagypapám kedvéért megpróbálta megetetni és oda adta a majomnak az almát. A majom pedig elvette és utána megharapta a nagyimat. Valószínűleg ez, azért volt, mert érezte a majom, hogy fél tőle és így reagált rá. Gyorsan rohantunk vissza a buszba, (ahol elsősegélydoboz sem volt) és ismételten végig reménykedve, imádkozva, hogy időben oda érjünk a kórházba és túléljük a nem mindennapi utat. Hála Istennek épségben megérkeztünk, túl éltük az utat. Irány a kórház! Bementünk, gyorsan ellátták a nagymamát és mentünk vissza a szállásra. A nyaralásból maradt hátra lévő napjainkat, úgy gondoltuk, hogy jobban járunk, ha tengerparton töltjük.

pendrive 1620

Egy másik nyaralásunk során Mallorcán (szintén Spanyolországban) meglátogattuk a delfineket. Itt egy pozitívabb kalandban volt részünk, mint a 2évvel ezelőtti nyaralásunkon.  Egyszerűen imádom az állatokat. Elmentünk a Marinelandba, delfin és fóka showra. Nagyon élveztem az előadást. Fantasztikus volt, ahogyan a delfinek mutatványoztak. A fókák pedig elbűvöltek a cukiságukkal. Ez volt a(z) (egyik) legjobb kaland!:)

pendrive 1628pendrive 1623

You may also like...

Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.